Image hosted by Photobucket.com

Thursday, June 15, 2006

Clucking :o)

Why?

No I am NOT pregnant ROFLMAO!!!!! ;D

It's because I saw my friend Bec's cousin's newborn baby girl yesterday...and she was soooooo damn cute!!!! Brought back so many memories of being pregnant and labour and the kids as babies...so I had a good old cluck and remembered the old times, but I also reminded myself of how good it is to have those days behind me now. Yeah, I miss the baby years, but I love the little people my kids are becoming and I wouldn't go back there for QUIDS!!!! OMG I remember when Lili was born...Lachie was 19mths old and GO GO GO. Lucky she was a good baby lol!!!

Speaking of my girl, she is three in August. Such a big girl now, and I am so proud of her. She speaks very clearly and has beautiful manners...in all just a well-behaved, sweet little girl. I fall more in love with her every day :o) Here's a layout (below) of her that I did for the Scrap To The Max newsletter that came out today (HUGE SALE on now so get your butts over there, and sign up for the newsletter while you are there too!!). Amber has been working soooo damn hard this week to get the newsletter and the store ready for the sale, and so has her trusty sidekick Nic (HI GIRLS!!!!), and all of the effort has paid off 'cos the newsletter looks AWESOME!!!! All of the other DT girls have some absolutely fabulous stuff in there too...it's a pure visual feast !!!! ;D

And, I'm gonna be naughty and tell you if you wanna see my other two layouts from the newsletter, then head on over the the Scrap To The Max gallery and check them out there hehehehe ;P

Anyway, here's Lili's layout...


The Live song "Heaven" that's playing on my blog came out when I pregnant with Lili...we thought it was a "sign" that we were having a girl because the Creed song "Arms Wide Open" came out when I was pregnant with Lachie and he was a boy ROFL (we didn't know what sex either of the kids were in utero as they couldn't tell) ;D Hmmmmm, just feeling nostalgic about my girl particularly and the fact that she's not a baby anymore. *SIGH!!!*

OOOOOOOH OOOOH...the big news is coming TOMORROW!!!!!! Stay tuned (cheeky making you all wait, I know lol) ;P

Catch you all then, and enjoy browing all of our gorgeous layouts at Scrap To The Max in the meantime ;D

Thank you for all of your support girls...each and every one of you. I couldn't make it through the day without you all :o)

MWWWWWWWAAAAHHHH!!!!!! xoxo

6 Comments:

Blogger Shazz said...

damn cheeky alright woman but we will be patient....TAP TAP TAP (that's my foot tapping if you were wondering)

xo

12:49 PM  
Blogger Peta said...

you are just so lucky I already know other wise I'd have to harass you!!

Love the new layout :) :) and ohh check - off to max I go hehe

totally love the new song!

2:37 AM  
Blogger Shazz said...

ALRIGHTY THEN MISS !!!!!!
it;s 3 a.m. which officially makes it friday and i want to know what the big secret is..........NOW !!!!!!!!!!!!

shazz xo

3:02 AM  
Blogger Belinda said...

Another fabulous LO!!

Oohhh, a BIG secret...I'll be back!! lol

Belinda
xx

9:15 AM  
Anonymous susan j said...

Oh, I wanna know the big news. I am LOVING your work Karen. I LOVE bright, funky stuff and you are definitely those. Seems I will be having a LO with you in the doodling gallery too.

11:53 AM  
Blogger Chris Millar said...

Karen, your work in the newsletter just blew me away! Superb!

1:53 PM  

Post a Comment

<< Home