Image hosted by Photobucket.com

Monday, April 10, 2006

Going K K K...

....KRAZZZZZY here waiting to get my hands on some of the new KI stuff!!!! I start getting excited about new KI stuff coming out oh, NEVER!!!! I am always excited about it and keep up with all of the happenings and whisperings about the new stuff. Have you ever been truly obsessed with something????? Honestly, it's TERRIBLE sometimes...makes me laugh long and hard at myself ROFL ;D But this is the one thing I crave, I need, I MUST have...I think it's all about the colour. My most favourite thing in the world is tonnes of colour splashed together in the same tiny space. Give me that, add some funky designs, and I am happy. So THAT'S why I love my KI :o)

Hmmmmm, sounds like a great idea for a layouta bout KI, don'tcha think????

Hehehehehe ;P

P.S. Hey, check out Madonna's new clip...love the funk, love the attitude, just love it. Fullstop. ;D

9 Comments:

Anonymous Lou said...

You gotta get the chipboard alphas!! They are yummy and bigger than I thought they would be....mmmm Loving the 'orgnanised' line!
Lou

1:17 PM  
Blogger Karen Ridgeway said...

Yep, I've ordered some from BB Lou but they are on holidays AAARRRGH!!!! The "Organised" line is my fave ;D but the "Hopeful" chipboard flowers are sweet, too...gotta get me some of those :o)

Luv K xoxo

8:40 PM  
Blogger Shazz said...

never any doubt in my mind that you were KKK-RAZY KKK-AREN.
but that's what i love about you.
have a good one my friend

xo

7:22 AM  
Blogger Moira said...

Hope you get your hands on some soon!!! x

5:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Missy have you got it yet?????? it really IS DIVINE IRL!!! and those HOpeful FLOWERS are SENSATIONAL :0)

JULIEx

6:00 AM  
Blogger Linda said...

It all sounds soooo yummy!! Must check it out!

Love Madonna too :)

7:06 AM  
Anonymous Janine K said...

Hmmm, i got a whole heap the other day. Love their chipboard alphas and some of the shimmer papers are beautiful. A lot of the range has gone to double sided as well. I would have liked it to be a bit more vibrant, but it is still lovely.

12:56 PM  
Blogger Megan said...

And you work the KI so damn well Karen, so no wonder you are busting to get your hands on it!!

Megan xx

11:38 PM  
Blogger Mel Diener said...

Really Karen??? Are you really hanging out?? roflmao, I never would have guessed lol

8:09 PM  

Post a Comment

<< Home