Image hosted by Photobucket.com

Wednesday, February 08, 2006

YAY! I can spill my secret!!!

Check this out - http://www.scraptothemax.com.au/maxchicks.htm (damn link thing won't work...GRRRRR....click on "Max Chicks" in my links to you right).

SURPRISE!!!!!!!!!! ;P ;D :o) hehehehe...

I am sooooo excited about it...WOW it really is a fantastic break from the crapiness lately!!!!!! Thanks Amber and Nic for picking me ;D Can't wait to get started, and the girls are all fantastic too (hi Max Chicks) :D Got my first pack of DT goodies so I'll have a super-busy month now :o) And don't forget to check out Amber's gorgeous goodies in her store while you're there, too!

Thank you all so very, very much for being so gorgeous. I don't like to complain about the bad things in life, but sometimes it just feels sooooo much better to get it out. Things are looking up with the bleeding...slowing down thank GOD!!! So I am feeling heaps better today. Have some iron tablets too, so they should help.

HUGE {{{{{{{{HUGS}}}}}}} to everyone (MWAHHHHH too!)

P.S. The pics are coming...short of time last night and today...get there soon, I PROMISE!!!!! ROFL

19 Comments:

Blogger Linda said...

Woohooo!! Congrats on being a Max Chick!!

5:54 AM  
Blogger Chris Millar said...

Karen, fantastic news! And well deserved! You have such a fabulous style! Have fun working with all these great girls!

6:58 AM  
Anonymous Mel Goodsell said...

A huge congrats to you Karen!! That's awesome and so well deserved,
Melx

7:24 AM  
Blogger Lisa Harman said...

oh look at you up there all smiling. I bet you are jumping around with mass excitement. So you should be aswell.

Congrats on the design team you deserve it. Your layouts are always amazing and colourful and just soo you.

I look forward to seeing what you come up with. It is also good to see some other familiar faces there on the DT aswell.

Good luck and have fun!

8:42 AM  
Blogger kathie said...

Congratulations, Karen. I'm not at all surprised, your work is beautiful. I'm glad things are looking up for you.
Kathie

8:42 AM  
Blogger Mel Diener said...

Woohoo....we are going to have so much fun.

9:19 AM  
Blogger Janelle Wind said...

Congratulations Karen, I am so glad that you have had this to look forward to and pick you up a little. I can't wait to see what you create for the DT! Take care and CONGRATS.... x Janelle

1:36 PM  
Blogger Karen said...

YAY KAREN!.. I am sooo not suprised! You are sooo deserving of this!...YAY for you!!!

2:54 PM  
Anonymous Rachie said...

Karen well done!
Congratulations on being becoming part of this DT it is a sensational team!
So glad you are feeling better too.

You girls are going to have a ball!

5:52 PM  
Blogger Peta said...

Way to go Hun!! :D :D :D :D :D

Can't wait to see what you get up to!

6:25 PM  
Blogger Moira said...

Huge congratulations Karen on being selected! I was so pleased to read someone has snapped you up!!!
And by the way - I have an email I just found in my drafts - amazing thanks that you are going to scrap a LO for me!!!
Warmest wishes, Moira :)

6:38 PM  
Anonymous Julie LOVE said...

YAY YAY YAY YAY

Karen you soooooooooo deserve this DT appointment...and I can't wait to see your projects!!!

YAY

JULIEx

6:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Congratulations, Karen. I'm so happy for you:) Your work are gorgeous so I'm not at all surprise they picked you:) Can't wait to see your layouts for the store.

Shirlz

6:47 PM  
Blogger Moira said...

OK Karen - I've just realised why I haven't sent the email - because I meant to get your emaily addy from Peta or Julie!!! Will do ... don't mind me ... memory like a sieve! :)

6:53 PM  
Blogger Shazz said...

i am just so stoked for you karen - so deserving.
and congrats to other ladies too.

shazz xo

10:16 PM  
Blogger Karen Ridgeway said...

Thank you all so much girls!!!! I am so excited about this fab opportunity :D Your support is soooo much appreciated...thank you all from the bottom of my heart :D :D :D

Luv Karen xoxo

11:11 AM  
Blogger Nicole Finlayson said...

Woohoo Karen I am SO happy to be working with you. I was so happy when your application finally came through!!!

We are going to have so much fun!!:D

12:08 PM  
Anonymous Tracy said...

Awesome Karen, you are gonna be one FAB Max Chick, cna't wait to see your gorgeous work!!!

Trac x

2:48 PM  
Anonymous Jaimie said...

Congratulations Karen - I cant wait to see your Art :)

10:23 PM  

Post a Comment

<< Home